.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک طرفه شدن جاده چالوس و دردسرهای آن
فرماندار چالوس گفت: یک طرفه شدن جاده چالوس تردد را برای اهالی منطقه مشکل می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، محمدناصر زندی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیرعامل آزادراه و قائم مقام شرکت آزادراه تهران شمال برگزار شد، با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ساخت قطعه چهارم، اظهار کرد: مدت ۲۰ سال از شروع و کلنگ زنی آزاد راه می‌گذرد و مدت زمان ساخت آن طولانی شده است. در حالی که قرار بود آزاد راه ۵ ساله به ثمر بنشیند، اما به دلیل مشکلاتی که در مسیر پیش آمد متوقف شد.

وی با بیان اینکه قطعه چهارم آزادراه از دوآب به چالوس به ثمر رسید و توانست بار ترافیکی مسیر را تا حد زیادی کاهش دهد، افزود: مابقی مسیرها نیز در دستور کار قرار گرفت که همه اینها نشان از اراده جدی دولت جهت اتمام آزاد راه دارد. با جدیتی که در قطعه یک وجود دارد قرار است سال آینده به بهره برداری برسد و به دلیل آنکه خروجی آن در چالوس است، بهره برداری آن منفعتی برای مردم غرب مازندران در بر دارد.

زندی با بیان اینکه مشکلات جاده چالوس همیشه مطرح بوده است، متذکر شد: با توجه به معصلات زیادی که در این حوزه وجود دارد هنوز هم شاهد ترافیک هستیم و در حوزه راه و شهرسازی و سایر دستگاه های خدماتی نیز مشکلات باقی است.

وی خاطر نشان کرد: یک طرفه شدن جاده رفت و آمد را برای بومیان سخت می کند و مردم نیز امکان تردد در داخل شهر را ندارند و در صورت بروز حوادث امکان خدمات رسانی وجود ندارد. توقف ۸ ساعته مسافران در تعطیلات عید فطر امکان تردد را برای خدمت رسانی از بین برده برد و مردم دچار مشکلات زیادی شدند.

زندی تاکید کرد: برای دسترسی به غرب استان و مرکز استان باید به فکر جاده و راه دوم که همان ازاد راه است، بود و اختصاص اعتبار چشمگیر در سفر دولت نشان از اهمیت این مساله دارد و امید است در آینده نه چندان دور شاهد بهره برداری کامل از آن باشیم زیرا قطعه های کوتاه تردد را مشکل می کند.

وی با اشاره به اینکه باید از فرصت حضور مسافران برای بهره اقتصادی و انتفاع مردم اندیشه کرد، یادآور شد: این امر مستلزم اتفاقاتی در قسمت راه های درون شهری است تا با ایجاد کنار گذر و کمربندی و رینگ های شهری تدابیر لازم را برای استفاده درست از مسیر صورت گیرد.

فرماندار چالوس اضافه کرد: مسایل اجتماعی، فرهنگی و گردشگری را باید برای آزاد راه اندیشید تا نهایت بهره برداری را از مسافرانی که زمینه اشتغال را فراهم میکنند شود. هر چند این پروژه یک کار ملی است اما سعی می شود امکانات استانی در خدمت گرفته شود تا مشکلات کمتر شود.
منبع: ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.